cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

ایده ای برای افزایش طول پروفیل مهندسی (پروفیل شیاردار)

شاید پیش آمده که خواسته اید یک خط تولیدی طولانی درست کنید ولی طول پروفیل آلومینیوم شیاردار مورد استفاده شما صرفا تا 6 متر بوده است. در استاندارد مربوط به پروفیل شیاردار اتصالی به صورت تی شکل وجود دارد که در شیار پروفیل قرار گرفته و نصف آن داخل شیار پروفیل اول و نصف دیگر داخل شیار پروفیل مهندسی دوم قرار می گیرد.

ساختار این اتصال مانند یک مهره تخت می باشد که در طول کشیده شده باشد.

روش تولید این مدل اتصال به شکلی است که تولید در مقیاس کمِ آن بسیار گران تمام شده و در حال حاضر در بازار به صورت وارداتی عرضه می شود. پیشنهاد ما به مشتریان عزیز این است که در صورتی که در بازار این اتصال را نیافتند و یا قیمت آن برایشان گران بود از ایده ی نبشی آهنی کروماته استفاده کنند.

نبشی آهنی کروماته که برای اتصال کنجِ دو پروفیل مهندسی با برش 45 درجه استفاده می شود در داخل شیار پروفیل رفته و با استفاده از پیچ های مغزی سفت می شود. شیوه ی استفاده از این مدل نبشی را از اینجا بخوانید.

کافی است که بر اساس مدل شیار پروفیل آلومینیوم خود تسمه ی آهنی با ضخامت و اندازه ی مورد نظر تهیه و سپس آن را به تعداد مناسب سوراخ و قلاویز کرده و آبکاری کنید. به هیچ وجه لازم نیست که این اتصال افزایش طول دارای ساختار T شکل باشد. همین که بال های این تسمه بتواند با بال های پروفیل شیاردار درگیر شود و پیچ ها خود را به انتهای شیار بچسبانند کافی بوده و اتصال برقرار می شود. پیشنهاد ما این است که در سازه ی خود این اتصال را در شیار یا شیارهای بالای پروفیل مهندسی استفاده کنید. زیرا بهتر است دقیقا در نقطه ی اتصال دو پروفیل یک ستون تعبیه شود.

 

در صورتی که مشتریان محترم امکان ساختن این اتصال را نداشته باشند می توانند درخواست خود را به واحد فروش ارائه کنند و پس از مشورت با واحد فنی این کار را به واحد تولید وایمند بسپارند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید