cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

تبدیل ایده به سازه با پروفیل مهندسی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سازه ای را که می خواهید به راحت ترین شکل ممکن طراحی کنید و در اتاق کار کوچک و یا حتی کارگاهتان بسازید؟

یک میز کار اختصاصی خودتان!

یک چوب لباسی شیک و محکم!

یک قفسه برای پرنده ی زیبای خودتان!

یک اتاقک کوچک برای کار!

همه و همه این ها از یک ایده شروع می شوند. ایده ای ساده که برای تبدیل شدن به واقعیت تنها به قطعات ساده و در نهایت اتصال توسط شما نیز دارند. پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی که ما نام آن را برای اولین بار پروفیل مهندسی گذاشتیم آن قدر اتصال و امکانات در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید به راحتی هر سازه ای را بسازید. مهم ترین دغدغه ی هر شخص در طراحی سازه عدم داشتن قطعات مناسب می باشد.

می توانید از پروفیل آلومینیوم برای فریم سازه ی خود استفاده کنید. روی آن را با چوب MDF زیبا بپوشانید و برای عبور اتصالات به میزان مورد نیاز سوراخ کنید.

می توانید یک درب زیبا با دستگیره و لولا برای آن تعبیه کنید.

اگر هم بخواهید می توانید برای آن چرخ و پایه تعبیه کنید.

اگر نگرانید که ابزاری برای برش پروفیل آلومینیوم ندارید نگران نباشید. ما پروفیل های آلومینیوم مهندسی را با هر ابعادی که بخواهید رایگان برایتان برش می زنیم. قطعاتی که برای اتصال این پروفیل ها نیاز دارید را به شما خواهیم داد.

شما ایده ی خود را به ما بدهید ما برای شما طراحی می کنیم و قطعات مورد نیاز شما را مانند لگو در احتیار شما قرار می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید و یا از طریق آی دی تلگرام salevymand از ساعت 8 صبح تا 12 شب با ما ارتباط برقرار کنید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید