cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی 45 در 45 سبک (به زودی)

به دلیل درخواست های مشتریان محترم پروفیل شیاردار 45 در 45 سبک به زودی در سایت وایمند شاپ موجود خواهد شد. در حال حاضر پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی 45 در 45 سنگین (با وزن مترِ طول 2 کیلو) و پروفیل 45 در 45 متوسط (با وزنِ متر طول 1 کیلو و 500 گرم) به مشتریان محترم ارائه می گردد که به دلیل افزایش های بی سابقه ی قیمت آلومینیوم، بسیاری از مشتریان محترم ترجیح می دهند از پروفیل آلومینیوم سبک تر به منظور مدیریت قیمت تمام شده ی خود استفاده کنند. در بسیاری از موارد پیش می آید که امکان استفاده از ابعاد دیگر مانند 30 در 30 و یا 40 در 40 که دارای وزن کمتری هستند نمی باشد و از این رو بر آن شدیم که برای رفاهِ حال مشتریان عزیز پروفیل مهندسی 45 در 45 سبک ( با وزن متر طول 1 کیلو و 100 گرم) را طراحی و تولید کنیم.

ضخامت این مدل پروفیل شیاردار در قیمت بازوها 1.8 میلیمتر و در قیمت سمبه های کناری 1 میلیمتر خواهد بود. همانند پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی سنگین و متوسط 45 در 45 موجود دارای شیار 10 میلیمتری بوده و سوراخ مرکزی آن 9 خواهد بود و امکان قلاویز 10 می باشد. هر چند قلاویز 12 نیز ممکن است ولی گوشت سوراخ مرکزی بسیار نازک خواهد شد و توصیه نمی شود.

مشتریان عزیز می توانند از طریق کانال وایمند شاپ به آی دی @vymandshop از موجود شدنِ این محصول با خبر شوند.

به دلیل نوسانات قیمت بیلت آلومینیوم و مشخص نبودن قیمت آن تا زمان تولید قالب، بر خلافِ دفعاتِ قبل پیش خرید این پروفیل ممکن نمی باشد.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید