cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

نبشی دیواره دار (لچکی دار) برای پروفیل مهندسی 20 در 20

پروفیل آلومینیوم شیاردار 20 در 20 از پر مصرف ترین پروفیل های مهندسی به شمار می آید که برای کاربردهای غیر صنعتی و سبک، مانند پرینترهای کوچک، CNC های خانگی و یا قفسه های کوچک با کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد. برای اتصال این مدل پروفیل شیاردار می توان از نبشی زاماکی، دیواره دار(لچکی دار) و ساده ی آهنی استفاده کرد که هر کدام دارای ویژگی های مخصوصی می باشند.

یکی از معضلات مشتریان عزیزی که قصد دارند در مقیاس های غیر صنعتی از پروفیل آلومینیوم شیاردار استفاده کنند، قیمت بالای اتصالاتِ آن می باشد. به طوری که اتصال عمود دو پروفیل شیاردار 20 در20 با یک نبشی دیواره دار با ارتفاع 25 میلیمتری به همراه دو مهره و پیچ حدود 4500 تومان هزینه دارد.

با توجه به این مساله، ما دروایمند شاپ به منظور رفاه حالِ مشتریان محتریم اقدام به عرضه ی نبشی دیواره دار 20 در 20 با ارتفاع کوتاه تر  و با قیمت کمتر نموده ایم. درحال حاضر این مدل نبشی بدون پولیش و پرداخت سطحی در وایمند شاپ موجود گردیده شده است.

جنس این نبشی لچکی دار آلومینیوم دایکستی می باشد و به زودی مدل پولیش شده ی آن نیز در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

لازم به توجه هست که این مدل نبشی به علت ارتفاع کوتاه تر خود نسبت به مدل 25 میلیمتری تنها امکان استفاده از پیچ M4 را دارد.

این نبشی برای استفاده در پروفیل آلومینیوم شیار 6، سری 20 و 25 و مدل های مستطیلی آن مناسب می باشد.

برای ثبت سفارش آنلاین این نبشی اینجا را کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید