cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

پروفیل مهندسی

یکی از مهمترین کاربردهای پروفیل مهندسی امکان ساخت میز است که می تواند جهت کار مورد استفاده قرار گیرد.این میزِ کارها می توانند جهت مونتاژ و یا کارهای برقی و یا حتی امورِ تست و آزمایش مورد استفاده قرار گیرند.یکی از مهمترین کاربردهای پروفیل های مهندسی (پروفیل شیاردار) در استفاده به عنوان شاسی در ساخت این مدل میزهاست.به طور کلی پروفیل شیاردار صنعتی 45 در 45 و پروفیل مهندسی 40 در 40  به همراه ابعاد مستطیلیِ آن ها مانند پروفیل آلومینیوم 45 در 60 و یا 45 در 90 و همچنین پروفیل مهندسی 40 در 80 از پر کاربردترین مدل از این پروفیل آلومینیومی هستند که می توانند در این میزها موردِ استفاده قرار گیرند.دلیل جذابیت استفاده از پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی در این مدل میزها به جای آهن سادگی در نصب و عدم نیاز به جوشکاری و همچنین امکان تغییرات در حین استفاده بر اساس نیاز است.بسته به کاری که می خواهید انجام دهید می توانید از پنل آهنی، آلومینیومی، چوبی و یا MDF استفاده کنید.

 

چرا از نبشی دیواره دار برای ساخت میز الومینیومی استفاده کنیم؟

به یاد داشته باشید که استفاده از برش فارسی بر در قسمت های کنج می تواند زیبایی بیشتری به کارِ شما بدهد ولی در استفاده  نبشی دیواره دار (نبشی لچکی دار) شک نکنید. زیرا بهترین اتصال برای پروفیل شیاردار صنعتی فقط و فقط نبشی دیواره دار (لچکی دار) است.ترجیحا ستون را از پروفیلِ مستطیلی استفاده کنید. مثلا اگر می خواهید از پروفیل شیاردار 40 در 40 استفاده کنید حتما ستون را از پروفیل مهندسی 40 در 80 ببندید. یا اگر از پروفیل مهندسی 45 در 45 استفاده می کنید برای ستون حداقل از 45 در 60 استفاده کنید.دقت داشته باشید که الزاما نیازی نیست که برای استحکامِ بیشتر از پروفیل های آلومینیومی سنگین تر استفاده کنید. گاهی یک تدبیر ساده می تواند بدونِ تحمیل هزینه های سنگین استحکام سازه ی شما را افزایش دهد.

 

 

تصویر بالا عکس ارسالِ مشتری محترمِ ماست که با استفاده از پروفیل های آلومینیومی شیاردار خریداری کرده از ما این میزِ کار را طراحی کرده است. به علت کار با ادواتِ الکترونیکی استفاده از صفحه ی MDF کفایت کرده و با سلیقه ی بسیار خوبی پریزهای برق نیز تعبیه کرده است.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید