cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

فینیشینگ سطحی قطعات دایکستی

قطعات دایکستی هنگام خروج از قالب به علل مختلف از جمله نوع طراحی قالب، کیفیت مواد، نوع ساختار فیزیکی قطعه و مواردی از این دست، ممکن است، هم دارای سطحی ناصاف و کِدِر و هم دارای پلیسه های نازک و یا پر ضخامت باشند. از این رو در بیشترِ موارد این قطعات نیازمند پرداخت سطحی یا اصطلاحا فینشینگ (Finishing) می باشند. بسته به نوعِ کاری که با قطعه انجام می شود و همچنین اهمیتِ ظاهریِ آن یک یا چند کار روی قطعه انجام می شود. از آن جمله می توان به سنگ زنی روی قطعه، پولیش، آبکاری، رنگ، سند بلاست و یا شات بلاست اشاره کرد.

قطعات زاماکی مانند نبشی مخفی زاماکی (از اینجا مشاهده کنید) به علت این که زاماک (مقاله ای در این زمینه را از اینجا مشاهده کنید) ، آلیاژی از فلز روی می باشد و عنصری پایدار در طبیعت است و با اکسیژن واکنش نمی دهد، در بسیاری از موارد می تواند به صورت خام مورد استفاده قرار می گیرد. به علت این که آبکاری روی با فلز کروم و نیکل پایداریِ بسیار بالایی دارد، کیفیت آبکاری و نمای بسیار زیبایی به خود می گیرد. بعضی از مشتریانِ عزیز که ترجیح می دهند قیمتِ کالایی که خریداری می کنند حتی المقدور پایین باشد و همچنین در مواردی مثل نبشی مخفیِ زاماکی که در ظاهرِ کلِ فریم تاثیری ندارد اعلام می کنند که نبشی بدون آبکاری را می خواهند. ما این گزینه را فراهم کرده ایم که بر اساس نیاز مشتریان عزیز، نبشی زاماکی را با آبکاری و یا بدون آبکاری ارائه کنیم.

در مورد نبشی های دیواره دار (لچکی دار) که از جنس آلومینیوم می باشند، صرفا از پولیش استفاده می کنیم. زیرا به نسبت نبشی مخفی زاماکی آبکاریِ این مدل نبشی هزینه های خیلی بیشتری داشته و قیمت تمام شده را افزایش می دهد.

سعی می کنیم کیفیت پولیشِ سطحیِ نبشیِ دیواره دار را به شکلی انجام دهیم که هنگام استفاده با پروفیل شیاردار صنعتی، رنگی مشابه آلومینیوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید