cart-icon 0
0تومان

جمع صورت حساب

0 تومان

شیوه استفاده از پایه ی تنظیم در پروفیل مهندسی

دوستانی که می خواهند از پایه های تنظیم پروفیل مهندسی استفاده کنند می پرسند از آن چگونه در سازه ی خود که با پروفیل شیاردار درست کرده اند استفاده کنند. لازم به توضیح است که مشخصه های یک پایه ی تنظیم شامل موارد زیر است:

  •  قطر پیچ
  •  ارتفاع پیچ
  •  قطر پایه
  •  جنس پایه

ستون در هر سازه تحمل کننده ی وزن آن سازه است. طبیعتا باید سازه طوری طراحی گردد که پایه ی تنظیم دقیقا زیر ستون ها قرار گیرد. بر اساس نوع پروفیل ستون و ابعاد سوراخ مرکزی آن دقیقا مشخص خواهد بود که از چه پایه ی تنظیمی با چه قطر پیچی می توان استفاده کرد.
هر چه قطر کف پایه ی تنظیم بیشتر باشد قطر پیچ آن نیز بیشتر می شود و محدودیت در استفاده از پایه ی تنظیم خواهیم داشت زیرا هر پیچی برای هر پروفیل مناسب نیست. زیرا باید مرکز پروفیل و امکان پیچیده شدن پیچ در آن قلاویز گردد.
مثلا پروفیل مهندسی 45 در 45 متوسط را می توان قلاویز 10 و یا حداکثر 12 انجام داد و نه کمتر از آن مقدور است و نه بیشتر از آن.

پس از قلاویز کاری پروفیل برای استفاده از پایه ی تنظیم در آن میسر خواهد بود. در مکان هایی که زمین دارای پستی و بلندی است به میزانی که سطحی تراز برای دستگاه ایجاد شود پیچ پایه ی تنظیم را می پیچیم.

برای خرید پایه های تنظیم وایمند شاپ می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

ارسال دیدگاه

افزودن دیدگاه

نظرات

0 0

تعداد:

cart-icon-1 افزودن به سبد خرید